logo

ul. Szkolna 2

38-440 Iwonicz-Zdrój

WYCIECZKA NA PRZYMIARKI

Dnia 26 września 2024 roku uczniowie klasy czwartej i piątej pod opieką wychowawców i księdza Dawida wzięli udział w wycieczce krajoznawczej na malownicze Przymiarki – jedno  z najpiękniejszych miejsc w Beskidach.

Wędrówkę rozpoczęliśmy szlakiem prowadzącym przez las. Trasa nie była trudna, jednak wymagała od nas trochę wysiłku. W połowie drogi zrobiliśmy sobie przerwę na ognisko i odpoczynek. Nie zabrakło dobrej zabawy, śmiechu i pamiątkowych zdjęć! Po kolejnych  godzinach marszu mogliśmy podziwiać zapierające dech w piersiach widoki na okoliczne góry i doliny . Po odpoczynku ruszyliśmy w drogę powrotną , ale tym razem wybraliśmy inną trasę, która prowadziła przez łąki i pola. Wróciliśmy nieco zmęczeni, ale pełni wrażeń i zadowoleni z udanej wycieczki. Wyprawa na Przymiarki była świetnym sposobem na spędzenie czasu poza szkolną ławką. Dała nam możliwość obcowania z naturą , poznania piękna regionu oraz zintegrowania się klas. Wszyscy wróciliśmy do domu z uśmiechami na twarzach. To był dzień pełen wrażeń i niezapomnianych chwil. Czekamy na kolejne przygody w plenerze!